lørdag den 24. marts 2012

Stilhed før stormen

Her er lidt stille på bloggen for tiden - det er stilhed før stormen.

Lige nu venter jeg - temmelig utålmodig efterhånden - på min pakke fra England. I den ligger bl.a. en ny udstikker, som jeg meget gerne lige skal øve mig lidt med i påsken sammen med denne bog, som jeg har sværmet lidt om i et stykke tid, så jeg kan være klar.

Paddi Clars Sugar Flowers for Beginners

Der skal nemlig udføres ikke mindre end 2 konfirmationskager og 1 bryllupskage på 3 uger inden længe så jo, der er "kager på tapetet" - godt jeg har taget ferie :-)

2 kommentarer:

  1. Hejsa Anne - fik du lavet lidt blomster og er bogen god ? - måske endda en du kan anbefale ?
    // Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anita
      Jeg endnu ikke kastet mig ud i projektet, men det kommer i den kommende uge. Der kommer nok et indlæg, hvor jeg godt kan prøve at give mit syn på bogen også.
      /Anne

      Slet