fredag den 8. april 2011

Rekreation

Lidt selvforkælelse er vel OK...?
Det mente jeg i hvert fald i lørdags da jeg faldt over disse fantastiske smukke roser på vores hyggelige torv i byen. De var knapt sprunget ud, da de blev købt og billedet her er taget i dag - jeg er imponeret over, at de holder sig så flot.

Nu var der jo sådan set også en mening med selvforkælelsen - jeg ville nemlig have noget dejligt at se på, når jeg kom hjem fra sygehuset. Efter mere end to års vaklen frem og tilbage lagde jeg mig (mere eller mindre) frivilligt under kirurgens kyndige hånd i tirsdags.
Det har absolut ikke været nogen let beslutning for mig - jeg var mildest talt dødsens angst for det, men heldigvis er det gået godt, så nu skal jeg bare slappe af - lægens ordre ;-)
Efter sådan en omgang, hvor man trods alt har en smule ondt af sig selv, er det nu dejligt at have nogle søde og betænksomme kollegaer - i går kom disse nemlig ind ad døren sammen med lidt chokolade.

De dufter dejligt, og når solen skinner er det et skridt nærmere sol og varme på trods af blæsten... uhmm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar