fredag den 1. oktober 2010

Kage trods KISS

Jubiii - jeg havde total succesoplevelse i dag!
Sidst jeg var nede og blive vejet havde jeg godt nok tabt mig, men ikke et gram fedt var der røget. Dagene op til dagens vejning har mindet meget op dem op til sidste gang, så jeg havde på forhånd lagt en dæmper på forventningerne.
Resultatet, da jeg tog derfra var:
1: Vægten var gået ned.
2: BMIen var faldet.
3: Fedtprocenten var faldet.
Jeg var total høj, da jeg gik derfra. Utroligt at der kan ske så meget positivt i en periode, hvor man ikke har været rask og har været ude at rejse - tænk hvad der så ikke kan ske af resultater, når det virkelig kører, både med maden og motionen...
Nu kan jeg ikke vente til på mandag. Vi har startet en lille motivationsgruppe på mit arbejde, for de som vil tabe sig, hvor vi støtter hinanden med gode råd, opskrifter og meget mere. Det bliver så fedt at kunne give en positiv tilbagemelding :-D

På trods af kosten, så tænkes der pt. i kage. Om 2 uger skal jeg have kage med til afdelingsturen. Sidste år havde jeg lavet denne:
Det var chokoladekage med et lag lemonmousse - så vidt jeg lige husker, og så overtrukket med konditormarcipan og pyntet med rester af blomster og firmaets logo.
Nu er spørgsmålet så bare, hvad jeg skal finde på i år. Har nogle opskrifter som skal prøves, så tror jeg går i tænkebox smagsmæssigt, og så skal jeg have startet med at lave noget pynt her i weekenden. Tror at det bliver roser, selv om det måske er en smule feminint, men det gik så godt sidst jeg øvede mig i dem... Så måske en sart, lys grøn rose kunne måske være sjovt - vi får se.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar