torsdag den 15. september 2011

En klassiker

Man går aldrig galt i byen med en drømmekage!!!

Forleden fik jeg pralet lidt med, at jeg kan lave en kanon god drømmekage... Det skulle jeg selvfølgelig aldrig have gjort, for så forlangte de jo straks kage - det fik de så i går.
Jeg har faktisk to opskrifter på drømmekage. De ligner hinanden utrolig meget, forskellen er kun mængden af æg i selve dejen og smør i fyldet. Valget faldt på den opskrift, som jeg har fået af min mormor.
Det er godt nok lang tid siden den sidst er blevet produceret i mit køkken, og der vil næppe gå så længe til næste gang. Kagen kom med under armen til kusinens svigerforældre. Jeg havde selvfølgelig glemt kamera, men så er det jo fint at kusinen kunne agere pressefotograf med sin telefon i stedet.

Hvis jeg selv må sige det, så smagte den vildt godt! Vi sad 6 mennesker, og der var sølle små to stykker tilbage - tror kusinen nåede at kværne 4-6!?! Tænk at hun kunne, men det er dejligt, at folk kan lide det man laver til dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar