torsdag den 26. august 2010

Masser af blomster

Jeg blev spurgt om jeg ikke ville hjælpe med en kage. En god kollegas svigermor var netop kommet igennem et kræftforløb, så der var arrangeret surprisefest for hende. Den gode tanke til en kvinde, der har været igennem noget så anstrengende som kræft betød, at jeg selvfølgelig ikke kunne sige nej - også selvom jeg kun havde lidt tid.
Jeg synes, at der skulle nogle dejlige, varme farver på kagen, så det endte med en cremefarvet kage med blomster i gul og rød.
Selve kagen er en tung chokoladekage med lemoncurd og smørcreme tilsat vanille.
På trods af noget bøvl blev resultatet nogenlunde hæderligt...


De røde gerberaer var en pludselig indskydelse og blev lavet aftenen inden, men de gør sig bare rigtig godt på kagen. Afslutningsvis er der sprøjtet en lille bort mod pladen med iceing.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar